top of page

Seznam vseh obveznih pravilnikov za vaše podjetje lahko brezplačno prejmete TUKAJ.

Že z januarjem 2025 bi moralo vsako podjetje ponovno uskladiti celotno področje varstva osebnih podatkov, večina podjetij pa še vse ostale obvezne pravilnike (zlasti pravilnik o računovodstvu, odklop, delovni čas in dopust 2025, ročno prenašanje bremen, prepoved uživanja alkohola in psihoaktivnih snovi in področje preprečevanja pranja denarja.

Če še tega niste storili, tvegate izrek globe. 

​​

 

Posebej na spremembe zakonodaje opozarjam vse delodajalce in zavezance po ZPPDFT (računovodstva, vse nepremičninske dejavnosti). Inšpekcijski postopki za vas so že v teku. 

Zaradi obsežnih sprememb zakonodaje sem pripravila znižano ponudbo, ki zajema izdelavo (ali uskladitev) vseh obveznih pravilnikov v vašem podjetju.

 

Ponudba velja do 10. maja in znaša 200 evrov (redna cena znaša 450 evrov). 

Pravilniki niso vzorci, pripravljeni bodo končno, prilagojeno vaši dejavnosti in vašemu poslovanju - tako, da jih samo podpišete. Za svoje delo zagotavljam garancijo vračila denarja (tudi plačate šele, ko prejmete dokumente).

 

Ponudba je izjemna. Z urejenimi pravilniki boste poslovali pravno varno na vseh področjih. Hkrati pa boste pridobili možnost, da lahko kadarkoli vprašate, pokličete za pravni nasvet.

 

Pokličete me lahko tudi v primeru inšpekcijskega nadzora.

Informacija iz prakse:

Pravilniki niso namenjeni temu, da se samo sprejmejo (in ostanejo leta in leta neažurirani) ampak jih je potrebno tudi redno usklajevati s spremembami zakonodaje. V nasprotnem primeru je enako, kakor, da jih nimate. 

 

Zakon postavlja zahteve o vodenju obveznih pravilnikov, ki vam jih bo postavil tudi inšpektor. To je ena od obveznosti, ki jo prevzamete z vodenjem podjetja in odločitvijo za podjetniško pot. Sprotno usklajevanje vam  prihrani čas in denar, ker ob inšpekcijskem pregledu, ni potrebno dokumentov pripravljati čez noč ali celo reševati vprašanja (napake) za nazaj.

Če imate vprašanja, želite ponudbo oziroma za oddajo naročila, mi sporočite.

Informacija iz prakse:

Delovna in tržna inšpekcija sta že podali informacijo, da je bilo v letu 2024 izrečenih enkrat več glob, kot v predhodnem letu. Enormno število inšpekcijskih nadzorov pa se je zvrstilo tudi na področju preprečevanja pranja denarja. Kot posledica obeh anket (UPPD in TIRS), se bodo nadzori po ZPPDFT-2, ZVPot in ZNPosr, nadaljevali tudi v letošnjem letu.

 

Inšpekcijski nadzori se vedno pričnejo tako, da se zavezanca (podjetje) pozove, da inšpektorju predloži obvezne pravilnike. Če so pravilniki skladni (in ni kršitev pri poslovanju), se inšpekcijski nadzor s sklepom ustavi, sicer se zavezancu lahko izreče globa, ki po posameznem področju lahko znaša do 40.000 evrov. Inšpektor lahko zavezancu, ki ne posluje skladno z zakonodajo, izreče tudi ukrep prepovedi opravljanja dejavnosti. 

Če ne veste kaj potrebujete, lahko seznam vseh obveznih pravilnikov za vaše podjetje brezplačno prejmete TUKAJ.

Nataša Berghaus_edited.png

Nataša Berghaus, univ. dipl. prav.

Zakaj vas opozarjam na uskladitev pravilnikov?

Kot strokovnjakinja za poslovno pravo, je moja dolžnost, da vas opozorim na pravno varnost vašega podjetja. Če poslujete z neurejenimi dokumenti, to pomeni, da lahko ob inšpekcijskem nadzoru plačate globo, globe pa lahko na posameznih področjih znašajo tudi 40.000 evrov.

Zakaj je pomembno, da sodelujete z izbranim pravnikom?

Upoštevati je potrebno, da vsaki spremembi zakonodaje sledijo inšpekcijski nadzori in preverjanje ali so se podjetja dejansko uskladila. Inšpektorja ne bodo zanimali vaši razlogi zakaj dokumenti niso urejeni.

To obvestilo je po vsebini poslovna ponudba. Obvestilo, ki ste ga prejeli na mail ali sms je bilo poslano na podlagi javnih poslovnih podatkov iz baze Bizi. Namen sms in mail obveščanja je zagotavljanje pravne varnosti mikro in srednjih podjetij. Če ne želite prejemati sporočil, mi sporočite, tako, da izpolnite kontaktni obrazec.

bottom of page